Alla inlägg den 22 februari 2015

Av ha bo - 22 februari 2015 22:37

myser i soffan framför TV:n nu, nyduschade å fräscha bägge två. nu har jag behå & trosor på mig, för jag fick mens då jag bajsade innan duschen. älsklingen har sina fina stringkalsonger så sig o dom fick han av mig i julklapp i julas.

vi ligger under en pläd på varann å gosar till 510% om inte mera!

jag eller älsklingen fick stoppa upp en extrastor tampong i min slidöppning o sen har jag en tjockbinda åxå. blöder så mycket alltid de första dagarna ;(((

hade en släng av mensvärk ett tag oxå då jag kräktes o mådde pyton, men nu är det ok iaf som väl är!!!!

hatar å kräkas av mensvärk och även bli kräksjuk, är det allra värsta...då det kommer från bägge hållen då man behöver bosätta sig på dass typ.

men nu är väl denna mensvärk över efter två Alvedon å vatten!

nu ska vi älsklingen <3 & jag fortsätta mysa så vi kan såva gott sen!!


/puss å kram på Er<3<3<3

Av ha bo - 22 februari 2015 21:10

Jag har ju för sjutton bett er om kommentarer upp i "Rampljuset", men varför kommenterar ni inte???

Vi sitter fortfarande utan kläder o bara myser!

Mina tuttar är så stora o snippan våt!

Älsklingen kommer snart ta tag i både snippan å mina tittar, kommer bli så myspys!

Ska bara lägga mig breve honom först, sen ska vi myyyysa och gooooosa hela natten lång!



Kommentera MIN BLOGG NUUUUUU!!!!!

      

Av ha bo - 22 februari 2015 15:41

jepp även denna dagen är det bara älsklingen å jag som rår om varann utan en enda klädtrasa på oss!!!

vi låg å mös till klockan var tio. mina tuttar å snippan mådde hur bra som helst, men när klockan visade tio så blev jag #jättekissnödig och även #bajsnödig så jag var tvungen att kliva ur bingen för att gå på #toaletten men älsklingen följde efter mig så han satt och såg både när kisset rann och sen då bajskorvarna kom ut ur mig.

han fick massera mig lite så bajskorv nunmmer ett skulle tränga igenom å ja bara satt där å njöt. men behöves inte masseras så länmge förrns den kom ut. sen kom bajskorv två å tre fort ut o plumsade hejvilt. å sen torkade han mig oxå från rester av bajset.

efter det så satte vi oss å käkade frukost då klockan var halv elva eller va hon nu var!!!!

vi köpte en familjepizza igår oxå som vi inte orkade käka upp då utan blev resterna till frukost å enmassa cocacola!

jag åt nog så magen stod i otta hörn, men bajsa behövde junte jag göra iaf...fast min älskling <3 behövde, han var så nära att sitta å bajsa på stolen. vi satt ju i köket nakna och visade varandras nakan kroppar för varann. mellan han ben å pillesnopp så hade han ställt en hink. så han blev ju kissnödig o kissade rakt ner i den fast fick ju tatag i snoppen så urinen kom på rätt ställe <3<3<3

sen blev han ursinnigt bajsnödig oxå, men det tog han sig in på toaletten. men det var nära att första bajskårven var påväg ut då han reste sej från stolen. så han höll näven för för att det inte skulle komma nånannanstans typ.

men han klarade av att bajsa självv utan min hjälp iallafall ;)

medan han satt där och bajsade så blev väl jag jättekissnödig och samtidigt jättetörstig, jättefin kombo....NOT!

men jag drack ett stort megaglas cocacola men ena näeven för att hålla mig i skrevet.

jag trodde jag skulle dööö för så kissnödig var jag. efter att jag druvkit upp å tömt mitt glas så kunde jag inte hålla mig längre utan kissade rakt på golvet med bena i kors å handen däremellan. pissade jättemycket!!!!

älsklingen ville att jag skulle torka honpm efter han hade bajsat klart men det kunde inte jag just då när jag kissade eler precias hade kissat klart typ ;)

men då var han redan klar o hade torkat sej själv med näven för dasspapperet tog slut å hade glömt sätta dit en ny. fasrt efter ett tag sen så tog han en handduk och torkade sig med åxå

snoppen smekte han efteråt sen när jag så på uti köket.

mina päron kommer hem imorn eller på tisdag kväll! så vi kan mysa ännu mera nakna, fast nu vill jag in å duscha ihop meed älsklingen<3

vi älskar att duscha ihop med varann<3<3<3<3

jag brukar tvåla in hans kropp o han tvålar in min kropp. han tar även en runda ner i skrevet på mig åxå o då blir jag helt exalterad. nån gång har jag blitt bajsig å inte kunnat hååla mig utan bajset har kommit i hans näve medan s han har smekt mig plus att kisset oxå kommit.

jag bruker tvåla in hans snopp och rumpa om han precis har bajsat å hans snopp kan bli stel då!!!! :)))))))))


näpp, nu håppar vi in i duschen å kåmmer duscha lääääänge!!!!!




/pusspuss<3<3<3<3




Av ha bo - 22 februari 2015 00:14

waaaaoooow asså, vilken superkåt period vi har haft älsklingen <3 å jag ända sedan igår kväll och hela natten plus även hela dagen idag oxå.

vi har alltså bara legat å kelat me varann istortsätt hela tiden förutom om vi behövt gå på toaletten och kissa eller bajsa. då har vi gjort det å jag har nog varit o bajsat tre gånger. älsklingen <3 har varit in till mig där ja suttit vid var bajstillfälle. hans #pillesnopp har hag kunnat suga på när ja suttit på toaletten å bajsat. för vi har varit sprittsprångnakna hela tiden förutan då han har varit ut å handlat mat till oss eller om det var cocacola. var nog bägge och tror jag nog. men då har jag varit helt näck härinne i huset.

då jag satt o bajsade första gången så satte han sin näve mot mitt bajshål och tog emot bajskorven som var rejält stor. gjorde bajsont att trycka ut den, men kändes ok att hans hand var där o pillade lite så den kom ut.

nix han hade inget papper eller handskar på sig utan det var bara handen som var där, så sjukt mysigt tyckte han att det var!!!!! <3<3<3



älskling <3 jag älskar dig och du älskar mig <3 jag vill att du blir min föralltid <3<3<3

mina päron gillar dig o tycker att vi två passar sååå bra ihop, så vi måste bli ett verkligt par!

vi är ett verkligt par, men vi måste göra det synligt på våra fingrar!<3<3<3



mello har vi kollat lite på under pläden nakna i soffan, men vi blev störtkåta så vi kunde inte titta mer än en halvtimma tyyyp!

älsklingen behövde bajsa o han ville att jag skulle följa med vilket jag gärna gjorde <3<3<3 han bajsade i tjugo minbuter och stora bajskorvar plumsade hejvilt ner i toalettstolen <3<3<3

han var kåt o jag oxå, jäääättekåt då han smekte mina tuttar <3<3<3 tuttarna blev så stela och snippan våt <3<3<3

efter att han var klar med sitt bajsande så fick jag torka honom å vilken mysig rumpa han har, helt sagolikt vad härligt det var att få torka bort allt hans bajsrester!!! <3<3<3<3


vill göra fler gånger <3<3<3


näpp, nu ska vi falla i sängen å smeka varanndras könsorgan och han ska få smeka mina tuttar oxå <3<3<3

fast jag måste gå å kissa först, men det gör jag nog i papperskorgen...eller neeeeej!!!

jag gör ddet på eller i toaletten!!!


kommer bli så najs!!!<3<3<3




/pusspuzz på er<3<3<3



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<<
Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards