Direktlänk till inlägg 22 februari 2015

älsklingen <3 & jag

Av ha bo - 22 februari 2015 15:41

jepp även denna dagen är det bara älsklingen å jag som rår om varann utan en enda klädtrasa på oss!!!

vi låg å mös till klockan var tio. mina tuttar å snippan mådde hur bra som helst, men när klockan visade tio så blev jag #jättekissnödig och även #bajsnödig så jag var tvungen att kliva ur bingen för att gå på #toaletten men älsklingen följde efter mig så han satt och såg både när kisset rann och sen då bajskorvarna kom ut ur mig.

han fick massera mig lite så bajskorv nunmmer ett skulle tränga igenom å ja bara satt där å njöt. men behöves inte masseras så länmge förrns den kom ut. sen kom bajskorv två å tre fort ut o plumsade hejvilt. å sen torkade han mig oxå från rester av bajset.

efter det så satte vi oss å käkade frukost då klockan var halv elva eller va hon nu var!!!!

vi köpte en familjepizza igår oxå som vi inte orkade käka upp då utan blev resterna till frukost å enmassa cocacola!

jag åt nog så magen stod i otta hörn, men bajsa behövde junte jag göra iaf...fast min älskling <3 behövde, han var så nära att sitta å bajsa på stolen. vi satt ju i köket nakna och visade varandras nakan kroppar för varann. mellan han ben å pillesnopp så hade han ställt en hink. så han blev ju kissnödig o kissade rakt ner i den fast fick ju tatag i snoppen så urinen kom på rätt ställe <3<3<3

sen blev han ursinnigt bajsnödig oxå, men det tog han sig in på toaletten. men det var nära att första bajskårven var påväg ut då han reste sej från stolen. så han höll näven för för att det inte skulle komma nånannanstans typ.

men han klarade av att bajsa självv utan min hjälp iallafall ;)

medan han satt där och bajsade så blev väl jag jättekissnödig och samtidigt jättetörstig, jättefin kombo....NOT!

men jag drack ett stort megaglas cocacola men ena näeven för att hålla mig i skrevet.

jag trodde jag skulle dööö för så kissnödig var jag. efter att jag druvkit upp å tömt mitt glas så kunde jag inte hålla mig längre utan kissade rakt på golvet med bena i kors å handen däremellan. pissade jättemycket!!!!

älsklingen ville att jag skulle torka honpm efter han hade bajsat klart men det kunde inte jag just då när jag kissade eler precias hade kissat klart typ ;)

men då var han redan klar o hade torkat sej själv med näven för dasspapperet tog slut å hade glömt sätta dit en ny. fasrt efter ett tag sen så tog han en handduk och torkade sig med åxå

snoppen smekte han efteråt sen när jag så på uti köket.

mina päron kommer hem imorn eller på tisdag kväll! så vi kan mysa ännu mera nakna, fast nu vill jag in å duscha ihop meed älsklingen<3

vi älskar att duscha ihop med varann<3<3<3<3

jag brukar tvåla in hans kropp o han tvålar in min kropp. han tar även en runda ner i skrevet på mig åxå o då blir jag helt exalterad. nån gång har jag blitt bajsig å inte kunnat hååla mig utan bajset har kommit i hans näve medan s han har smekt mig plus att kisset oxå kommit.

jag bruker tvåla in hans snopp och rumpa om han precis har bajsat å hans snopp kan bli stel då!!!! :)))))))))


näpp, nu håppar vi in i duschen å kåmmer duscha lääääänge!!!!!




/pusspuss<3<3<3<3




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ha bo - 15 maj 2015 16:42

åååh, idag har vi haft supermysig dag tillsammans oxå! vi eller älsklingen steg upp redan klockan halv åtta medan jag fortfarande låg och sov!!! han behövde tydligen både kissa å bajsa då så han gick inpå toaletten å satte sig! jag hörde eller ...

Av ha bo - 14 maj 2015 15:29

älsklingen<3 var typ uppe astidigt idag då jag fortfarande låg å sov. jag märkte inte ens att han tog sig ur sängen klockan halv nio utan sov som en stock! både han å jag låg nakna i sängen hela natten och mös länge i många timmar innan vi somna...

Av ha bo - 13 maj 2015 17:09

mjaaa, jag satt på toaletten då älsklingen <3 kom innanför dörren! åååh, jag hade ju hoppats på att han inte skulle komma just då! men då fick vi ju ta en dusch tillsammans då jag rakade av mig min stora buske kring snippan vilket var hur jätteskö...

Av ha bo - 13 maj 2015 15:29

just nu är jag hemma efter en lång härlig skogspromenad ihop med mamma <3 hon ringde mig idag då jag satt å käkade frukost i köket vid halvtiotiden typ! då så frågade hon först om jag ville ut med henne på en promenad/power walk å det ville ja...

Av ha bo - 30 april 2015 15:13

ajajajaj, jag har jätteont i mgen justnu och känns som jag behöver bajsa. även om jag inte känner att det trycker på och är bajsnödig. jag bajsade imorse klockan halv åtta då jag var uppe på mitt morgonbesök på toaletten. då var jag kissnödig först...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<<
Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards