Alla inlägg under april 2015

Av ha bo - 30 april 2015 15:13

ajajajaj, jag har jätteont i mgen justnu och känns som jag behöver bajsa. även om jag inte känner att det trycker på och är bajsnödig.

jag bajsade imorse klockan halv åtta då jag var uppe på mitt morgonbesök på toaletten. då var jag kissnödig först å kissade jätte mycket. sen så efter att jag nästan hade kissat klart så blev jag bajsnödig oxå och självklart så satt jag kvar å bajsade då oxå. känns sjuuukt jobbigt att ha så ont i magen nu och känns inte som om jag behöver sitta på toaletten heller!!!

ååååh, varför ska det vara såhär??? jag fattar inte, ringde mamma sóm tyckte att jag kanske ska sätta mig på toaletten omifallatt, men jag vill inte. fast ska nog göra det iallafall, för jag vill ju inte att det ska komma i byxorna om det skulle vara lös avföring.


så jag måååååste nog sätta mig där nu iallafall ändå!

älsklingen <3 ligger i sängen å sover, han har feber å ont i magen han oxå!

han kräktes för ett par timmar sedan då vi satt å lunchade i köket. han sprang inpå toaletten å satte sig där o tog tag i pedalhinken och kräktes massor. mina blödiga gamla bindor å tamponger låg däri o luktade välö inte så gott heller så därför kräktes han väl massor o bajsade massa löst oxå.

men nu sover han i sin säng med en hink vid sängkanten!


min älskade älskling<3 vad jag tycker synd om dej!

nu ska jag ta mig inpå toaletten o se vad som händer, om jag kommer bajsa bajskovar eller om det blir lös avföring!!!!!




ha en trevlig valborg på er!!! <3<3<3


/puss & kram<3<3<3

Av ha bo - 29 april 2015 12:01

min älskade älskling <3 har varit här inatt och igårkväll när vi gick till sängs så mådde inte han så särklit ok <3 han hade en dunderhuvudvärk å mådde illa då klockan visade halv nio.

han tog två Alvedon eller jag gav honom det då vi satt framför TV:n. då fick han ett glas vatten o två Alvedon på en liten bricka av mig. han tog dom å la sig på soffan och jag fick parkera mig i fåtöljen. nu somnade han väl inte, men låg iaf å slötittade på TV:n tills klockan visade strax efter nio...då gick han på toaletten för att göra sina kvällsbestyr innan sängen väntade på honom. när han skulle kissa så kunde han inte stå upp å göra det utan han fick sitta ner. han försökte stå upp å pilla fram sin snopp, men insåg att det var bäst att sitta ner. stackars min älskade älskling <3 jag stog utanför o såg honom då han stod där för att pilla fram å upp sin penis ur kallingarna, men sen så satte han sig ner istället och då kissade han påengång. han trodde väl ett tag oxå att han behövde bajsa, men icke. borstade tänderna gjorde han ju oxå sedan sittandes på toaletten efter att han hade kissat.

sen in i sängen och la sig å somnade väl på stört tror jag iaf. idag så hade han feber då han vaknade klockan fem efter att ha varit på toaletten o både kissat å bajsat. själv vaknade jag inte av att han var uppe alls, jag verkade sova som en stock. men klockan sex så försökte han att väcka mig, och det var inte lätt som vanligt. för jag är ju så förbannat morgontrött och vill helst INTE bli väckt om jag inte MÅSTE!!!!

vaknade gjorde jag efter en tjugo minuter, men ville ju egentligen bara sova vidare fast upptäckte att jag blev rejält kissnödig så ett toalettbesök var verkligen på sin plats. klockan var då bara halv sju och jag både kissade & bajsade. kissade först och kände väl att jag var påväg att behöva bajsa oxå, så satt kvar och då bajsade jag oxå :D

plumsade gjorde det efter första och andra bajskorven för papper la jag ju inte för jag trodde ju bara att jag skulle kissa först. bajsade gjorde jag väl i tio minuter innan jag kunde torka mig i både kiss & bajshålet, sen gick jag ju å la mig igen å älsklingen <3 hade tagit en temp som visade 38,5 i feber...så blev en Alvedon till för honom som jag fick hämta till han ;)

sen så somnade vi bägge två, jag var precis både nykissad å nybajsad vilket kändes jätteskönt!

vaknade sen gjorde jag klockan tio o älsklingen <3 var på toaletten och han bajsade just då o mådde illa, men kräktes inte som väl var.

jag har ätit frukost å lite lunch, men älsklingen <3 har inte käkat nåt än, mer än Alvedon då.

tror nog att han kanske bör ta sej en macka eller så iaf eller en tallrik fil eller yoghurt!!!!

vatten behöver han ju o det har han ju druckit av lite, men inte mer än två eller tre glas!


men ojdå, nu tycker jag att jag behöver lätta på trycket igen för det trycker ju på för att jag behöver bajsa, visst är väl det konstigt???

jag har ju bajsat ett stort lass bajs imorse, men tre stora bajskorvar!

svara på min fråga om detta via kommentarer, tack!



#måstebajsaochdetblirnu



/puss & kram<3<3<3<3

Av ha bo - 25 april 2015 15:57

japp, älsklingen <3 kom hit efter att jag varit färddig på bajsstället i tio minuter. då ringde han på dörren, skönt att jag var klar. jag tallade om för honom att jag precis hade suttit å bajsat ut tre rejäla bajskorvar som luktade asäckligt!

så han va glad att jag inte behöver göra ett bajs nu då hann är här :D:D


nu ska vi käka lite mat!


/puss på er ~~älskar er alla jättemycket~~<3<3<3

Av ha bo - 25 april 2015 12:19

jaa, jag sitter justnu på toaletten å bajsar. älsklingen <3 kommer snart hit å då hoppas jag att jag är färdig. vill inte sitta här då han kommer å ringer på dörren.
bajskorv nummer två är påväg att komma nu men är inte klar efter den för det trycker på massor o gör ont i maggen, sjukt mycket!!!!

känns som jag behöver fokusera på mitt bajsande NU, innan älsklingen <3 ringer på dörren.

/puss<3

Av ha bo - 22 april 2015 11:36

japp, jag är även denna dagen hemma från praktiken för att halsen känns som ett stort rivjärn och har gjort sedan igår kväll då jag gick till sängs :( så jobbigt för jag har inte kunnat äta något alls idag å är döhungrig. mitt humör blir verkligen inte ok då jag inte får mat i mig å magen kurrar som bara den!

tur att ingen justnu är i närheten av mig, typ min älskade älskling <3 fast han vet ju omm att jag är sjuk, annars hade han ju säket varit här, fast inte om jag hade varit på jobbet förstås!

men annars hade han ju varit här å fixat och donat med både frukost och annat i köket! <3

det endaste som jagb har kunnat fått i mig idag är att smutta på lite varmt te och sedan ett eller två glas ljummer vatten, annars inget annat. jooo, förresten! jag har druckit ett jalvt glas nyponsoppa oxå, men det gav så sjuuukt mycket slem i halsen så jag var nära att kräkas. åtminstone hostade jag sjukt mycket som sedan kändes att jag skulle behöva kräkas, men slapp som väl var!!!

bläää, jag stog o hostade över diskhon där det var en hel del oren disk oxå. slem kom upp, men inget annat!


och nu vill jag kunna få i mig jättemycket vatten för jag är sjukt törstig, men känns inbte som omn det kommer att gå! :(

messat mamma å bett henne komma hit här en swäng, men hon jobbar extra länge idag tills klockan sex ikväll, jag vill ju ha henne här NUUU <3


hoppas ni får en fortsatt fin onsdag!


/puss

Av ha bo - 21 april 2015 15:08

guuuuu va skönt det va att få bajsa!!!!

jag trodde ju att jag skulle hinna bajsa ner mig innan, man jag hann sätta mig på plats och då satt jag o väntade fem minuter innan första bajskorven kom ut o plumsade hejvilt (hade inte en tanke på att lägga papper för att dämpa plumset)!

sen kom det två bajskorvar till efter och dom plumsade lite tystare å dom var lite halvlösa oxå. men sen så kissade jag ocå mellan bajskorvarna vilket oxå känns skönt att få både göra nunner 1 & 2 under samma toalettbesök!!!

men inte alltid att det funkar ju, men då det funkar då blir ju jag glad iallafall :)))

det är ju inte alltid man behöver bajsa tillexempel varje gång ma  behöver kissa och vise värsa tyyyyp!

mamma är sjuksköterska o hon vet ju hur det är med bajs & kiss och sjäääälvklart mkt annat oxå!


och vi vet om varandras bajsvanor o att vi har ungefär samma problem och bajsar inte varje eller ens varannan dag utan kan vara var tredje eller var fjärde dag och kan vara längre oxå.

har väldigt svårt att bajsa på en offentlig toalett iallafall hae vi bägge två.

känns ju jobbigt om det skulle börja trycka på då man är ute på stan o blir bajsnödig, sjuuuukt jobbigt!!!!



ha en fin tisdag!


/puss<3<3<3

Av ha bo - 21 april 2015 11:36

jag vet att jag varit dålig på att uppdatera min blogg nu den sista tiden, förlåt!!!!

men jag ha varit så sjukt trött efter mina dagar på praktiken nu den första tiden även om det har funkat ok!

idag så är jag hemma å sjuk, vaknade med skallebank och ont i halsen. skulle inte ha börjar förrns klockan nio idag så ringde o sjukanmälde mig vid åtta iallafall.

messade min älskade älskling<3  som jag hade planerat att träffa ikväll efter jobb, men eftersom jag nu är kass så få det vara till en annan gång tyvärr, för vi hade planerat att gå ut o käka nånstans.

men nu så ska jag nog kanske fixa mig lite käk o sen lägga mig på soffan framför TV:n, men känns som om jag skulle behöva gå inpå toaletten för att lätta på trycket från bägge hållen. jag har inte bajsat sedan i lördags då jag hade ett par vänner här på eftermiddagen å en bit inpå kvällen!

men nu så trycker det på som bara den och inte liiite heller, hjääääälp...känns som att det kommer i mina trosor snart som är justnu string.

måste ta mig in på rätta stället och göra det där!!!!!




/puss<3<3<3

Av ha bo - 9 april 2015 12:35

jaaaop, nu är det verkligen den apselut sista tiden att vara ledig. på måndag börjar jag praktisera å det kommer bli lite tufft i början för jag kommer typ börja redan klockan halvsju-sju-halvåtta-åtta.

sjukt tidigt om man tänker på hur jag har haft det sedan jag slutade plugget i somras. men jag får hoppas att det kommer gå bra och att jag kommer komma i säng vid tidigt om kvällarna.

älsklingen <3 är även här idag å vi har haft mysiga stunder i både säng o soffan trots att jag fick min sketans mens igår och den bara forsrar ju ut. känns som jag sitter här å kissar, men så är det bara massa mensablod som rinner ut från #snippedippan

så känns det som om jag behöver gå på toaletten för att göra nummer två, känner mig #jättebajsnödig nu och älsklingen <3 sitter där inne nu och gör väl detsamma, jobbigt...men jag älskar ju honom oavsett om han sitter på toaletten och bajsar eller ligger i soffan och kelar med mig å mina tuttar.

så justnu så lär ju jag få knipa och ignorera det som #jättegärna vill komma ut nu inom kort typ ;)

#hurjobbigtärdetattvarasåhärbajsnödigdå

#jättejobbigtpåsuperhögNIVÅ

#jagmårskitjustnu :(


ojdå, nu är han #färdigbajsad och har kommit ut för att jag ska kunna #bajsamycket nu för det trycker på som bara den och gör #jätteontimagen #oxå :( känns som mensvärk är på g igen :p



/pusspuss på er alla mina älskade läsare <3<3<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards