Direktlänk till inlägg 7 april 2015

mysigt

Av ha bo - 7 april 2015 12:11

inatt har min älskling <3 varit här o vi har myst å kelat me varann hela natten. me andra ord så har vi legat nakna o pillat varann lite här å där. jag rakade mig mellan benen igår då jag duschade, så det skulle va lätt för älsklingen <3 att pilla mig därnere å så även jag skulle kunna smeka å pilla mig i snippan.

vi har även legat på varann och gjort mångalånga tungkyssar oxå. sen så har han fått smeka o massera mina tuttar oxå som gjort att jag oxå blivit tok-kåt å våt i snippan.

älsklingens <3 pillesnopp var inne i mig åxå och det var första gången som jag bara njöööööt av att känna hans pille innen i mig <3<3<3

jag stönade å älsklingen <3 stönade tills han blev kissnödig. men det brydde han sig inte riktigt om, för då var älsklingen <3 inne i  mig, men han sa att: "ååååh, jag skulle behöva gå på muggen å pinka.........." sen fortsatte han att #tokhångla och han kissade inte heller vilket jag tyckte var skööönt!!!! för annars så skulle det ju bli blött i min säng!!!


men efter ett bra tag då klockan visade halv fem så blevv jag #jättebajsnödig å var bara tvungen att gå på #dass

så jag blev fri o älsklingen <3 fäljde med mig, för han ville se mina eller mitt bajs komma ut. han smekte mina #tuttar oxå samtidigt som jag satt där och #krystade utav bara den, gjorde sååå #jättebajsont men blev lättare då han smekte #tuttarna ett bra tag. älsklingen <3 jag älskar dig jättemycket hela tiden <3<3<3 han var nere med näven ner i snippan oxå då jag började kissa....pusspuss vad mysigt och skönt det kändes.

bajset kom ut sedan å han försökte massera #ändtarmsöppningen en stund innan bajskorven kom <3<3<3

han hade inga handskar på sig eller så då han masseradde mig i #rövhålet utan hade bara sina eller sin ena hand och masserade gansak länge innan bajset kom. <3<3<3



jag älskar dessa stunderna hur mycket som hälst!!



/pusspusspuss<3<3<3<3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ha bo - 15 maj 2015 16:42

åååh, idag har vi haft supermysig dag tillsammans oxå! vi eller älsklingen steg upp redan klockan halv åtta medan jag fortfarande låg och sov!!! han behövde tydligen både kissa å bajsa då så han gick inpå toaletten å satte sig! jag hörde eller ...

Av ha bo - 14 maj 2015 15:29

älsklingen<3 var typ uppe astidigt idag då jag fortfarande låg å sov. jag märkte inte ens att han tog sig ur sängen klockan halv nio utan sov som en stock! både han å jag låg nakna i sängen hela natten och mös länge i många timmar innan vi somna...

Av ha bo - 13 maj 2015 17:09

mjaaa, jag satt på toaletten då älsklingen <3 kom innanför dörren! åååh, jag hade ju hoppats på att han inte skulle komma just då! men då fick vi ju ta en dusch tillsammans då jag rakade av mig min stora buske kring snippan vilket var hur jätteskö...

Av ha bo - 13 maj 2015 15:29

just nu är jag hemma efter en lång härlig skogspromenad ihop med mamma <3 hon ringde mig idag då jag satt å käkade frukost i köket vid halvtiotiden typ! då så frågade hon först om jag ville ut med henne på en promenad/power walk å det ville ja...

Av ha bo - 30 april 2015 15:13

ajajajaj, jag har jätteont i mgen justnu och känns som jag behöver bajsa. även om jag inte känner att det trycker på och är bajsnödig. jag bajsade imorse klockan halv åtta då jag var uppe på mitt morgonbesök på toaletten. då var jag kissnödig först...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards