Direktlänk till inlägg 29 april 2015

älsklingen <3

Av ha bo - 29 april 2015 12:01

min älskade älskling <3 har varit här inatt och igårkväll när vi gick till sängs så mådde inte han så särklit ok <3 han hade en dunderhuvudvärk å mådde illa då klockan visade halv nio.

han tog två Alvedon eller jag gav honom det då vi satt framför TV:n. då fick han ett glas vatten o två Alvedon på en liten bricka av mig. han tog dom å la sig på soffan och jag fick parkera mig i fåtöljen. nu somnade han väl inte, men låg iaf å slötittade på TV:n tills klockan visade strax efter nio...då gick han på toaletten för att göra sina kvällsbestyr innan sängen väntade på honom. när han skulle kissa så kunde han inte stå upp å göra det utan han fick sitta ner. han försökte stå upp å pilla fram sin snopp, men insåg att det var bäst att sitta ner. stackars min älskade älskling <3 jag stog utanför o såg honom då han stod där för att pilla fram å upp sin penis ur kallingarna, men sen så satte han sig ner istället och då kissade han påengång. han trodde väl ett tag oxå att han behövde bajsa, men icke. borstade tänderna gjorde han ju oxå sedan sittandes på toaletten efter att han hade kissat.

sen in i sängen och la sig å somnade väl på stört tror jag iaf. idag så hade han feber då han vaknade klockan fem efter att ha varit på toaletten o både kissat å bajsat. själv vaknade jag inte av att han var uppe alls, jag verkade sova som en stock. men klockan sex så försökte han att väcka mig, och det var inte lätt som vanligt. för jag är ju så förbannat morgontrött och vill helst INTE bli väckt om jag inte MÅSTE!!!!

vaknade gjorde jag efter en tjugo minuter, men ville ju egentligen bara sova vidare fast upptäckte att jag blev rejält kissnödig så ett toalettbesök var verkligen på sin plats. klockan var då bara halv sju och jag både kissade & bajsade. kissade först och kände väl att jag var påväg att behöva bajsa oxå, så satt kvar och då bajsade jag oxå :D

plumsade gjorde det efter första och andra bajskorven för papper la jag ju inte för jag trodde ju bara att jag skulle kissa först. bajsade gjorde jag väl i tio minuter innan jag kunde torka mig i både kiss & bajshålet, sen gick jag ju å la mig igen å älsklingen <3 hade tagit en temp som visade 38,5 i feber...så blev en Alvedon till för honom som jag fick hämta till han ;)

sen så somnade vi bägge två, jag var precis både nykissad å nybajsad vilket kändes jätteskönt!

vaknade sen gjorde jag klockan tio o älsklingen <3 var på toaletten och han bajsade just då o mådde illa, men kräktes inte som väl var.

jag har ätit frukost å lite lunch, men älsklingen <3 har inte käkat nåt än, mer än Alvedon då.

tror nog att han kanske bör ta sej en macka eller så iaf eller en tallrik fil eller yoghurt!!!!

vatten behöver han ju o det har han ju druckit av lite, men inte mer än två eller tre glas!


men ojdå, nu tycker jag att jag behöver lätta på trycket igen för det trycker ju på för att jag behöver bajsa, visst är väl det konstigt???

jag har ju bajsat ett stort lass bajs imorse, men tre stora bajskorvar!

svara på min fråga om detta via kommentarer, tack!



#måstebajsaochdetblirnu



/puss & kram<3<3<3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ha bo - 15 maj 2015 16:42

åååh, idag har vi haft supermysig dag tillsammans oxå! vi eller älsklingen steg upp redan klockan halv åtta medan jag fortfarande låg och sov!!! han behövde tydligen både kissa å bajsa då så han gick inpå toaletten å satte sig! jag hörde eller ...

Av ha bo - 14 maj 2015 15:29

älsklingen<3 var typ uppe astidigt idag då jag fortfarande låg å sov. jag märkte inte ens att han tog sig ur sängen klockan halv nio utan sov som en stock! både han å jag låg nakna i sängen hela natten och mös länge i många timmar innan vi somna...

Av ha bo - 13 maj 2015 17:09

mjaaa, jag satt på toaletten då älsklingen <3 kom innanför dörren! åååh, jag hade ju hoppats på att han inte skulle komma just då! men då fick vi ju ta en dusch tillsammans då jag rakade av mig min stora buske kring snippan vilket var hur jätteskö...

Av ha bo - 13 maj 2015 15:29

just nu är jag hemma efter en lång härlig skogspromenad ihop med mamma <3 hon ringde mig idag då jag satt å käkade frukost i köket vid halvtiotiden typ! då så frågade hon först om jag ville ut med henne på en promenad/power walk å det ville ja...

Av ha bo - 30 april 2015 15:13

ajajajaj, jag har jätteont i mgen justnu och känns som jag behöver bajsa. även om jag inte känner att det trycker på och är bajsnödig. jag bajsade imorse klockan halv åtta då jag var uppe på mitt morgonbesök på toaletten. då var jag kissnödig först...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards