Direktlänk till inlägg 8 april 2015

mysig stund i soffan

Av ha bo - 8 april 2015 12:29

japp, vi har haft en supermysig stund i soffan idag!!!!

vi låg ju förstås i min säng inatt å sov, men när vi hade gjort våra behov på toaletten...så fixade vi lite frukost eller älsklingen <3 gjorde det medan jag satt på dass. sen var det dax för frukost i soffan framför TV:n helt nakna.

vi njöt efter det sedan och la oss under pläden o njöt till max!

när älsklingen <3 var in på toaletten innan så rakade han sin pung så den var så skön att smeka utan en massa hår spm var ivägen. och han smekte min snippa oxå till max tills jag blev våt...så underbart skönt!

jag bad honom att raka sig därnere då han var därinne <3 och vad gör han inte för mig <3 det första han gjorde därinna var att kissa, sen blev han bajsnödig o bajsade ju oxå efter kissandet. eeeh, jag hörde ju honom att han kissade...inte alls svårt att höra, hahahah :D men efter det så efter fem minurter hörde jag honom krysta å fattade ju att han bajsade oxå. sen rätt var det var så hörde jag ett stort PLUMS och fatta ju att bajskorven landade rakt ner i toalettstolen. sen så ville han att jag skulle torka honom <3 i röven så det fick jag ju göra. hans snopp blev stel och rak just då!

jag bara sa: "whaaaaaaaat, va häftigt...ska jag suga, hahahah =)" men det behövde jag inte!!!

sen efter jag hade torkat klart, då tog han fatt i rakhyvlen och rakade pungen. och då kunde ju jag sitta på toaletten för att göra mina behov (kissa & bajsa)!

guuu va skönt att få bajsa och att det gick fort oxå att få ut tre bajskorvar. det gjorde ju inte saken sämre!!!

kissade och bajsade samtidigt, hahahaha! kisset kom först lite av sen kom bajstrycket och då kom det fooooort ut och plumsade hejvilt!

älsklingen <3 hann att spola efter att han var klar, skönt!

hans #bajsavföring luktade inget gott alls och då var det skönt att det var bortspolat innan jag satte mig där å skulle tömma mig på både #kissochbajs

vi sprutade lite #luktagottinnepåtoaletten innan jag satte mig på plats i en skön ställning!!! <3<3<3<3




/puss på er<3<3<3




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ha bo - 15 maj 2015 16:42

åååh, idag har vi haft supermysig dag tillsammans oxå! vi eller älsklingen steg upp redan klockan halv åtta medan jag fortfarande låg och sov!!! han behövde tydligen både kissa å bajsa då så han gick inpå toaletten å satte sig! jag hörde eller ...

Av ha bo - 14 maj 2015 15:29

älsklingen<3 var typ uppe astidigt idag då jag fortfarande låg å sov. jag märkte inte ens att han tog sig ur sängen klockan halv nio utan sov som en stock! både han å jag låg nakna i sängen hela natten och mös länge i många timmar innan vi somna...

Av ha bo - 13 maj 2015 17:09

mjaaa, jag satt på toaletten då älsklingen <3 kom innanför dörren! åååh, jag hade ju hoppats på att han inte skulle komma just då! men då fick vi ju ta en dusch tillsammans då jag rakade av mig min stora buske kring snippan vilket var hur jätteskö...

Av ha bo - 13 maj 2015 15:29

just nu är jag hemma efter en lång härlig skogspromenad ihop med mamma <3 hon ringde mig idag då jag satt å käkade frukost i köket vid halvtiotiden typ! då så frågade hon först om jag ville ut med henne på en promenad/power walk å det ville ja...

Av ha bo - 30 april 2015 15:13

ajajajaj, jag har jätteont i mgen justnu och känns som jag behöver bajsa. även om jag inte känner att det trycker på och är bajsnödig. jag bajsade imorse klockan halv åtta då jag var uppe på mitt morgonbesök på toaletten. då var jag kissnödig först...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards