Alla inlägg den 19 februari 2015

Av ha bo - 19 februari 2015 10:58

Jepp, inatt har jag haft en #superkåt natt. Det började med att igårkväll vid halvsjutiden så drog jag för gardiner & persienner för alla fönster i hela huset. Sen så brog jag av mig mina mysisar å tröjan å även behån. Gick inpå toaletten för att jag behövde #kissa jag var typ #jättekissnödig

Så innan jag satt mig på plats så tog jag av mig mina fina stringtrosor å sen satte jag mig å kissade massor. Satt ett tag till efter att kisset hade slutat å då blev jag bajsnödig, eller rättaresagt så började jag känna att det trykte på och att det var en stor bajskorv som ville tränga sig ut. Ajajaj, det gjorde sjukt ont...men var skönt sen då den plumsade ner i "stolen". Å de va den enda bajskorv som kom, jättekonstigt tyckte jag!!

Men jag reste mig uppfrån toaletten å torkade mig torr i kisshålet å även rent i bajshålet.

Efter det var gjort så trippade jag in å la mig i soffan helt naken, kollade på TV och bara mös. Låg under min älskade pläd å smekte min snippa som började bli lite #kåtvåt

Pillade in med två fingrar upp i slidan å sen så blev tuttarna lite hårda och stod rakt upp!!

Låg först på sidan men sen så la jag mig på ryggen för att kunna föra handen uppochner/framochtillbaka i snippan. Snippan blev våt å jag kåt, så skönt...bara det att min älskade kille skulle varit här oxå, då skulle det varit ännu bättre. Då skulle han slicka och smeka min i #underlivet å jag hade varit #jättekåt

Men eftersom inte mina päron är hemma nu på ett par dagar så ska han komma hit ikväll å då ska vi ligga i min säng å smeka varann.

Ååååh, han messade mig precis å kommer hit redan på eftermiddagen vid tvåtiden. Han längtar precis lika mycket som jag gör, men han måste jåbba klart först.

Jag har varit naken hela tiden sen igår och har varit kåt nu under förmiddagen oxå, känns så gött att kunna få trippa omkring naken å bara få vara!

Ibland då jag blir lite frusen så slänger jaf påmig morronrocken.

Nepp-nope-snopp, nu ska jag sätta mig på toaletten för att jag behöver både kissa å bajsa kände jag justnu!

Sen blir det nog en dusch innan min älskling<3<3<3 kommer hit med käk till oss. Han har låvat det iaf. Det blir nog en varsin pizza, å han skulle höra av sig innan han beställer så jag får den pizzan jag vill ha.

Inmnan dess så ska jag äta lite frukost, då blir det varma mackor å te tror jag.

Men nu blir det toaletten för att göra mina behov, för detbehövs verkligen nu!!


Superkåt är jag å har ontimagen, så jag behöver bajsa vilket kommer blí så skönt!!!!!



/Puss på Er<3<3<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<<
Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards