Direktlänk till inlägg 13 maj 2015

älsklingen är här nu <3

Av ha bo - 13 maj 2015 17:09

mjaaa, jag satt på toaletten då älsklingen <3 kom innanför dörren! åååh, jag hade ju hoppats på att han inte skulle komma just då! men då fick vi ju ta en dusch tillsammans då jag rakade av mig min stora buske kring snippan vilket var hur jätteskönt som helst!

efter en stund så blev hand slang lite rak å utåtstående och mina tuttar blev så spända just då! åååh, vi vatt så glada att vi fick duscha tillsammans idag...det var jättelängesedan som vi gjorde det nu.

när vi hade klätt på oss lite lättare kläder, så var det älsklingens <3 tur att bli bajsnödig och det var en väldigt stort tryck och han var sååå nära att bajsa ner sig, men hann sätta sig på plats och fick ut tre bajskorvar som var halvstora och plumsade hejvilt, jag stod lr satt på huk o såg dom komma utfrån hans bajshål. han krystade å tog i från tårna tror jag innan han kunde släppa greppet och andas ut igen typ. vid varje bajskorv som han tryckete ut och det var riktigt kul att se hans bajshål vidgas då bajskorvarna skulle ta sig igenom hela vägen innan den släppte och landade ner på det rätta stället å plumsade!!!

sen fick jag torka honom i bajshålet oxå å va han njöt enda tills han började kissa oxå då, så jag fick torka honom runt hans snopp oxå. myyyyyysigt!

nu är hann iväg å handlar lite käk å snacks till oss för ikväll och imorn oxå, för då vill vi bara vara inne å mysa tillsammans hela dagen å bara rå om varann hela dagen i antingen soffan eller i sängen!



/puss & kram på er alla<3<3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ha bo - 15 maj 2015 16:42

åååh, idag har vi haft supermysig dag tillsammans oxå! vi eller älsklingen steg upp redan klockan halv åtta medan jag fortfarande låg och sov!!! han behövde tydligen både kissa å bajsa då så han gick inpå toaletten å satte sig! jag hörde eller ...

Av ha bo - 14 maj 2015 15:29

älsklingen<3 var typ uppe astidigt idag då jag fortfarande låg å sov. jag märkte inte ens att han tog sig ur sängen klockan halv nio utan sov som en stock! både han å jag låg nakna i sängen hela natten och mös länge i många timmar innan vi somna...

Av ha bo - 13 maj 2015 15:29

just nu är jag hemma efter en lång härlig skogspromenad ihop med mamma <3 hon ringde mig idag då jag satt å käkade frukost i köket vid halvtiotiden typ! då så frågade hon först om jag ville ut med henne på en promenad/power walk å det ville ja...

Av ha bo - 30 april 2015 15:13

ajajajaj, jag har jätteont i mgen justnu och känns som jag behöver bajsa. även om jag inte känner att det trycker på och är bajsnödig. jag bajsade imorse klockan halv åtta då jag var uppe på mitt morgonbesök på toaletten. då var jag kissnödig först...

Av ha bo - 29 april 2015 12:01

min älskade älskling <3 har varit här inatt och igårkväll när vi gick till sängs så mådde inte han så särklit ok <3 han hade en dunderhuvudvärk å mådde illa då klockan visade halv nio. han tog två Alvedon eller jag gav honom det då vi satt fr...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards