Alla inlägg den 15 februari 2015

Av ha bo - 15 februari 2015 15:10

Idag så struntade vi i kyrkan och allt som var där. Men vi körde hem till mormor istället och var där klockan ett. Då var middagen klar för att äta, mums vad gott det var. Jag älskar verkligen mormors köttgryta med ris till var det idag och kokta grönsaker och även grönsallad oxå.

Jag tror jag åt tills magen stod i åtta hörn, haha!

En eller två timmar senare så blev det lite efterrätt och inte vilken efterrätt som helst utan äppelpaj med vaniljvisp. För dom som dricker kaffe drack ju kaffe, men jag drack två stora muggar med te (kaffe, inget gott...bläää)

NU var det ett tag sedan vi var här hos mormor för vi har varit sjuka och även mormor har vartit sjuk. Så det var mysigt att få träffa mormor igen efter cirka fyra veckor, eller vad det nu är.

Vi är fortfarande kvar här, men ska snart åka hem igen. Ska nog bara vänta tills pappa är klar på toaletten, för han talade om för fewm minuter sedan att: "Jag behöver sätta mig och bajsa på toaletten!!"

Så där sitter han nu och trycker, det hörs att han har problem att få ut sitt bajs. Tillochmed så det gör ont i mig där han sitter och trycker. Sjukt jobbig känsla rinner igenom mig just NUU! :(((

Nästan så jag oxå börjar bli bajsnödig nu snart och eftersom mormor bor i lägenhet så finns det bara en toalett!

Men jag kan knipa ett tag till och nu sa det plums från toaletten där pappa sitter. Han lägger väldigt sällan papper innan han sätter sig för att dämpa plumset, det gör mamma och jag iallafall. Händer att jag missar om jag är jättebajsnödig och verkligen inte hinner att göra det!

Sist hände det på stan i fredags då jag blev bajsnödig och var tvungen att gå på #holken och då var det bara att sätta sig på plats, för så bajsnödig var jag då och hade inte en tanke på att hinna lägga papper heller för att dämpa något plums.

Och fort gick det efter att första bajskorven plumsade. Utan för stod det två personer och hörde väl att bajset plúmsade och nämnde det därutanför!!!!

Ååååh, jag blir så illans trött på folk som alltid ska kommentera när någon bajsar på en offentlig toalett!!

Så när jag kom utfrån toaletten sa jag till dom: "Jaaa, det var jag som bajsade härinne och det var sååå skönt. Jag klämde ut tre bajskorvar innan jag var klart och torkade mig!!!"

Sen gick jag därifrån och dom bara flinade lite lätt då jag gick därifrån :(((

Mamma stod en bit därifrån och såg på mig att jag var påväg att börja lipa och gjorde det då jag la mitt huvud över hennes bröst!

Jag bölade väl i fem minuter och tårarna rann hejdlöst.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<<
Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards