Alla inlägg den 25 februari 2015

Av ha bo - 25 februari 2015 19:17

åååh, jag vill ha min snutteplutt<3

javisst, mamma

men på fredag kommer älsklingen

på lördag kommer vi väl säkert käka en stor & lååångfrukost, allihop förstås. då blir det brunch skulle jag väl kunna tänka mig, och det älskar ju jag. äggröra & bacon & nybakta frallor & frukter & juicer & prinskorv & massvis med olika pålägg oxå förstås. även paprika & gurka & tomatskivor & marmelad för att lägga på frallorna oxå.


nähä, tänk om jag skulle ta mig och sätta mig framför TV ett tag...vad säger ni om det? mamma

men mamma

fast även hon kan ju behöva göra sina behov, om det sen bara är kissa eller bajsa...eller om det är bägge delar.

men neeej, hon sitter i TV-soffan hörde jag nu!

medans pappa

tur att jag har bajsat idag då, så inte jag blir bajsnödig här & nu iaf! men jag börjar ju känna att jag behöver kissa men det kan jag ju knipa för ett tag till. blir man bajsnödig så kan det ibland va svårt att knipa ihop skinkorna å ignorera det.

näääj, nu blir det TV-soffan med mammsen

sen så har han inte bajsat nått sen dess, så därför tar det väl "sketlång" tid för honom nu <3


/pusspuzz & kram på Er allihop som läser min blogg


~~skulle vara så roligt att få kommentarer oxå, så

jag vet att Ni finns!!!!~~

Av ha bo - 25 februari 2015 12:18

igår fick jag pussa å krama min älskade mamma<3 & min älskade pappa<3 då dem kom hem vid halv nio.

älsklingen var kvar då så han fick ju oxå träffa dom :)

vi hade varit å fixat lite käk till dom å dom blev så tacksamma o glada. även om jag var kände mig lite off med huvudvärk å halsont och så troligen feber oxå, men ville inte te den bara!!!

så jag åt väl inte så mycket, men käkade ändå för jag var ju hungrig.

så illan typiskt att jag skulle bli dann precis innan dom skulle komma hem. kände mig lite halvt om halvt illamående då vi satt o åt oxå, men blev inget av det. drack tokmycket vatten för att försöka kunna ignorera det, gick sådär. :p

 efter att vi hadde käkat klart så gick jag å la mig i sängen även om jag egentligen inte hade velat, men kände mig sååå off och orkade inte vara trevlig mot mina hemkomna föräldrar.

men innan dess så gick jag på toaletten för att kissa å det var inte lite kiss som kom!

trodde det skulle bli bajs oxå, men kom inget efter artt jag satt däri fem minuter efter att jag kissat klart.

sen blev det sängen efter att ha kramat om min älskade älskling <3 å mamma <3 & pappa <3 oxå förstås!

pssst, älsklingen fick en stor tungpuss oxå, för han tog sig hem idag vid nio på morronen...om jag nu inte skulle ha vaknat, men jag vaknade klockan åtta å vi käkade frukost tillsammans. så vi fick ge varann en stor tungkyss igen innan han gick <3<3<3

jag grät eftet att han hade gått, sen gick jag tillbax till sängen igen å somnade ganska fort!!!!


/puss på Er alla<3<3<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<<
Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards