Alla inlägg den 8 februari 2015

Av ha bo - 8 februari 2015 16:28

Asså jobbigt att kissa var det junte, för när jag satte mig på plats på toaletten så bara kissade jag! Men det här med att vara jättebajsnödig och inte kunna bajsa även om det känns som om bajset är på g att komma ut är sjukt jobbigt.

Fast nu så ligger jag i soffan igen och är både nykissad & nybajsad. Har paddan och bloggar med den just nu och lagt ner detdär med att frossa i chips nu förettag, utan ska väl ta tag i min bok och läsa nu ett par timmar.

Men det var väldigt vad jag är social med min älskade #pussgurka, hahaha! :D

Fast saken är den att jag är nog påväg att bli sjuk, har ont i halsen och huvudet...känns som om kan vara feber oxå, har vara inte orkat hämta termometern.

Men han vet ju mitt dilemma och jag har bett honom om han vill gå så får han det, men han vill vara här med mig för han älskar mig och jag älskar ju honom <3<3<3

Måste nog be han hämta en bunke, för jag börjar känna mig lite illamående och vill inte kräkas ner soffan óm det skulle behövas :(:(:(

Jag har nog nån sjuka i kroppen som vill komma, bara det att jag inte vill :(:(:(




Jepp, nu så har han hämtat både termometer å en bunke...fast tempern tar jag ju gärna i sängen för att sticka in den i rumpan...för då får man den rätta tempern ;)



Hoppas att ni andra mår bra och inte är sjuka! <3<3<3


/Pusspuzz




Av ha bo - 8 februari 2015 15:45

Ligger justnu i soffan och frossar i chips & PepsiMax, det blev över endel efter #Melodifestivalen igår. Så det är just det som jag frossar i. Min älskade pojkvän var ju här en sväng igår och köpte två påssar chips. <3<3<3

Sen så "orkade" vi inte äta upp allt, hehe!

Jag fick jätteont i magen efter #Melodifestivalen och fick sätta mig på #toaletten för att verkligen #bajsa

Först trodde jag att det skulle vara annat en vanliga #bajskorvar, men det kom tre #halvlösabajskorvar och #toalettpappret tog väl slut så han fick hämta en ny rulle i #städskåpet och räcka mig. Och just då han räckte mig den så började jag att kissa oxå vilket var #enljuvligkänsla efter tre stora glas med PepsiMax!!


Jorå, jag har ätit frukost & lunch oxå idag...så det är inte bara chipsfrossa här inte, fast man skulle väl kanske kunna tro det...hahahah!!

Älskade mamma messade mig idag vid tiotiden och frågade om jag ville komma över på lite lunch idag, och det tackar ju inte jag nej till då det serverades lasange. Sen så blev det fika oxå som blev muffins & kaffe, fast jag drack te.

Pappa kom över hit och hämtade mig vid tolvtiden eftersom det inte går så bra med bussar en söndag, en buss varannan timme typ. Sen när jag skulle hem körde min pojkvän hem mig, för han kom över på lite fika till päronen och jag ville hem för jag fick ontimagen, kändes som om det var en mens på g...fast var inte så än iallafall!


Nähäpp, nu behöver jag helt sonika gå på toaletten för att göra bägge behoven...trycker på både fram och bak nåt enormt, kan junte knipa igen längre.

Jag har bett pojkvännen gå på toaletten åt mig, men han ville eller kunde visst inte...så illans typiskt!!

Så då får jag sätta mig och göra det själv dådå!


Återkommer med ett nytt inlägg senare!


/Tjingeling på Er<3<3<3

Av ha bo - 8 februari 2015 00:58

Jag ska gå och lägga mig nu, har kollat på #Mello ikväll och tyckte det var bra. Gillar Sanna & Robin som programledare helt klart. Fantastiskt bra radarpar och sen Filippa Bark som såndär "flygande reporter" som oxå är supercool, henne bara måste man ju älska helt klart!!

Imorgon så blir det bara en lugn och slappedag som jag behöver. Sova tills jag vaknar och sen blir det kolla på film och bara mysa. Jag tror att min älskade pojkvän kommer att komma en sväng oxå. Då får vi se vad som händer när han kommer.

Nope, nu ska jag borsta gaddarna och sen lägga mig i min säng och sleepa!!


/Puss & godnatt<3<3<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<<
Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards