Alla inlägg den 11 februari 2015

Av ha bo - 11 februari 2015 12:27

Jaop, jag har varit dålig på att blogga nu de sista dagarna. Det är som så att jag inte har orkat och varit ganska kass :(

Jag hade feber i söndags då jag tog tempern och då visade den 39,5 grader. Tempern tog jag i rumpan och låg i sängen, hade svårt att sticka in den bara.

Min älskade #pussgurka<3<3<3 kom in med kräkbunken från soffan till sängen, för han förmodade väl att jag inte skulle ta mig tillbax till soffan igen (men det gjorde jag efter att han hade lämnat mig efter en timme, hehe)

Han hann ge mig två Alvedon iallafall innan han stack. Sen fem minuter efter han hade stuckit så kräktes jag i hinken och hade ju velat haft honom här så, för jag hade svårt att få undan allt håret...så håret blev nerkräkt oxå, inte mycket men tillräckligt iallafall. Typiskt var ju att jag kräktes upp bägge Alvedonerna oxå, men de hade junte varit i magen så länge så var kanske inte så konstigt.


Men nu så känner jag mig relativt ok iallafall, efter att inte ha ätit så jättemycket utan mest druckit vatten. Idag har jag fått i mig lite mackor & en mugg té & lite apelinjos & yoggi.

Och då var jag hungrig när jag vaknade klockan nio imorse så dert var gooooott minsann!


Nu känns det som om jag behöver gå på holken och sätta mig för att bajsa.


Ha en fin dag alla mina älskade läsare!<3<3<3


/Tjingelig


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<<
Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards