Alla inlägg den 15 maj 2015

Av ha bo - 15 maj 2015 16:42

åååh, idag har vi haft supermysig dag tillsammans oxå!

vi eller älsklingen steg upp redan klockan halv åtta medan jag fortfarande låg och sov!!!

han behövde tydligen både kissa å bajsa då så han gick inpå toaletten å satte sig!

jag hörde eller vaknade då han hade fått ut första bajskorven, för den plumsade jättemycket o sen att han kissade oxå!

så jag klev ur bingen o gick till honom där han satt, jag var naken o han oxå! jag blev kissig å ville gärna kissa samtidigt, men eftersom det bara finns en toalett här, så fick jag ju sätta mig i badkaren och kissa! proppen satt i så jag fick ju se hur mucket kiss det var innan jag blev klar!

det var verkligen jättemycket och jag blev ju blöt om fötterna.

ett tu tre så kände jag att jag behövde bajsa, men klarade av att ignorera! det ville jag sitta på toalettstolen å göra!

fast efter två minuter så fick jag verkligen jätteont i magen och det gick inte att hindra bajset å komma!

ett stor fet prutt kom och sen kom det en stor bajskorv som inte luktade gott alls!!!!

efter bajskorven lagt sej i badkaret så kom det lösa bajskorvar o dom var inte alls skönma att råka sätta föttrena i....jag bad att älsklingen <3 sedan skulle ta o torka mig i röven vilket han gjorde. jag blev kåt å våt i snippan. hanns snopp blev stor och stel, även han blev kåt och exalterad av att jag blev våt i snippan!

tuttarna blev även stela ett tag o vi njöt i badrummet....jag bajsade ännu mera efter att han var ganska klar med torkandet. lösa bajskorvar var det då som kom ut!!!!


efter det så tog han o torkade mig med bara handen fast smekte mig i röven och blev bajsbrun om händerna!

sen tvättade han händderna och då blev jag ännu mera våt i snippan o ville bara komma in i sängen å mysa med honom tillsammans, men han ville tvätta o städa rent badkaret innan o sen fixa oss lite mysfrukosot!


/puss på er<3<3<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards