Alla inlägg den 9 april 2015

Av ha bo - 9 april 2015 12:35

jaaaop, nu är det verkligen den apselut sista tiden att vara ledig. på måndag börjar jag praktisera å det kommer bli lite tufft i början för jag kommer typ börja redan klockan halvsju-sju-halvåtta-åtta.

sjukt tidigt om man tänker på hur jag har haft det sedan jag slutade plugget i somras. men jag får hoppas att det kommer gå bra och att jag kommer komma i säng vid tidigt om kvällarna.

älsklingen <3 är även här idag å vi har haft mysiga stunder i både säng o soffan trots att jag fick min sketans mens igår och den bara forsrar ju ut. känns som jag sitter här å kissar, men så är det bara massa mensablod som rinner ut från #snippedippan

så känns det som om jag behöver gå på toaletten för att göra nummer två, känner mig #jättebajsnödig nu och älsklingen <3 sitter där inne nu och gör väl detsamma, jobbigt...men jag älskar ju honom oavsett om han sitter på toaletten och bajsar eller ligger i soffan och kelar med mig å mina tuttar.

så justnu så lär ju jag få knipa och ignorera det som #jättegärna vill komma ut nu inom kort typ ;)

#hurjobbigtärdetattvarasåhärbajsnödigdå

#jättejobbigtpåsuperhögNIVÅ

#jagmårskitjustnu :(


ojdå, nu är han #färdigbajsad och har kommit ut för att jag ska kunna #bajsamycket nu för det trycker på som bara den och gör #jätteontimagen #oxå :( känns som mensvärk är på g igen :p



/pusspuss på er alla mina älskade läsare <3<3<3

Av ha bo - 9 april 2015 00:09

jepp, nu så kommer det bli ännu en mysig natt tillsammans med min älskling <3

fast denna natten kommer inte bli #sprittsprångandenaken för mig

jag fick värsta mensen i eftermiddags med mensvärk tills jag kräktes asmycket på golvet i hallen två gånger, hann inte in till toaletten :(((

men så himla bra att älsklingen <3 var å är hemma hos mig så jag slapp att torka mitt #kräk själv för då hade jag ju kräkts säkert två gånger till typ eller så, blääää :((((

men nu känns det ok iallafall och kommer junte kräkas nåt inatt! älsklingen <3 lär väl ligga naken i sängen iallafall å jag kommer ligga i bara trosorna med en tjockbinda på mig eftersom jag blöder så mycket justnu, så äckligt att känna hur det rinner blod nästintill hela tiden ;(

nää, nu ska jag ta mig till sängen å älsklingen <3 för att gosa ihop oss och sedan somna å sova för natten...komer bli så skööönt!!



/puss på er alla & godnatt<3<3<3<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards