Alla inlägg den 21 mars 2015

Av ha bo - 21 mars 2015 12:08

jag vet inte vad jag ska göra för jag saknar min älskade älskling så mycket just nu!

jag vill ha honom här nu medanss jag är lite sjuk o hängig. imorse vaknade jag och hade sjukt ont i magen å mådde illa.

som väl var så hann jag uppå toaletten å kräktes där massor. å så kändes det som om det kom från andra änden oxå vilket det gjorde :( me andra ord så bajsade jag ner mig, bläää! kom typ på golvet där jag stog och kräktes över #holken typ. blääää, jag hatar detta med att kräkas o inte veta varför. har junte varit me någån som har varit kräkig eller så nyss.

så jag har ju typ fått torka skit från golvet idag o ligga på knäna å känna denna skitdoften uppi näsan :(((

men efter mitt kräkande två gånger å skitande så har jag iallafall kunnat äta¨å dricka lite o fått behålla det oxå!!


får väl se om älsklingen <3 "vågar" ta sig hit lite senare, vi har messat med varann och pratat me varann oxå. men han verkade väl tyvärr inte så sugen på att komma, även om jag skulle villja bli kåt å suga av honom liggandes antingfen i soffan eller i sängen nakna. fast vi lär väl kanske få ta det imorn istället kanske, får se hur andan faller på hos honom bara han skulle messa mig om han var påväg hit. som sagt så får vi se, men jag hoppas ju så himla mycket på att det blir en natt tillsammans med honom ;)


hoppas-hoppas-hoppas!!! <3<3<3<3<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards