Direktlänk till inlägg 3 mars 2015

mår skit

Av ha bo - 3 mars 2015 09:33

jag mår skit, vaknade skttidigt imorse och ville ha min älskling <3 vid sidan om mig, men han var ju inte här. han är antingen hemma hos sig eller så jobbar han.

jag ville ha en stor puss av honom och det kunde jag eller kan jag ju inte få förrns han är här <3

men jag tror att han kommer hit ikväll, är bara inte riktigt säker. jag fick ett konstigt mess av honom för ett tag sedan å då visste han inte om han kunde komma idag eller inte.

nää, fattade inte mycke av det messet. så jag mår skit och vill bara inte finnas just nu. både mamma<3 & pappa <3 är på sinna jobb och jag är hemma själv. tycker det är så trist så därför mår jag skit ibland!

jag kanske skulle behöva ta mig på toaletten och bajsa, det känns som att en bajs sitter i kläm å vill koma ut. jag har sjuuukt ont i magen å det är nog för att jag inte har bajsat på ett par dagar. så nu kommer jag sätta mig på #toaletten för att både #kissa & #bajsa.

känns som att jag behöver #kissa oxå efter tre stora muggar té nu på morronen. hjäääälp, jag kissar nog snart ner mig så dax att sätta sig på #toaletten nu då va???

kommer nog bli skönt att få sitta där länge om det nu kommer att #bajsas oxå ;) #jagharbajsontimagen och vill verkligen eller behöver verkligen #bajsa


hoppas ni får en bra tisdag, för det ska jag försöka ha efter mitt besök på toaletten!!!

#kissaochbajsakommerbliskönt



/puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ha bo - 15 maj 2015 16:42

åååh, idag har vi haft supermysig dag tillsammans oxå! vi eller älsklingen steg upp redan klockan halv åtta medan jag fortfarande låg och sov!!! han behövde tydligen både kissa å bajsa då så han gick inpå toaletten å satte sig! jag hörde eller ...

Av ha bo - 14 maj 2015 15:29

älsklingen<3 var typ uppe astidigt idag då jag fortfarande låg å sov. jag märkte inte ens att han tog sig ur sängen klockan halv nio utan sov som en stock! både han å jag låg nakna i sängen hela natten och mös länge i många timmar innan vi somna...

Av ha bo - 13 maj 2015 17:09

mjaaa, jag satt på toaletten då älsklingen <3 kom innanför dörren! åååh, jag hade ju hoppats på att han inte skulle komma just då! men då fick vi ju ta en dusch tillsammans då jag rakade av mig min stora buske kring snippan vilket var hur jätteskö...

Av ha bo - 13 maj 2015 15:29

just nu är jag hemma efter en lång härlig skogspromenad ihop med mamma <3 hon ringde mig idag då jag satt å käkade frukost i köket vid halvtiotiden typ! då så frågade hon först om jag ville ut med henne på en promenad/power walk å det ville ja...

Av ha bo - 30 april 2015 15:13

ajajajaj, jag har jätteont i mgen justnu och känns som jag behöver bajsa. även om jag inte känner att det trycker på och är bajsnödig. jag bajsade imorse klockan halv åtta då jag var uppe på mitt morgonbesök på toaletten. då var jag kissnödig först...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards